Volgers

Volgers

zaterdag 8 februari 2020

verschil



Wat een verschil in weer. De afgelopen dagen zat ik in een hoekje van de tuin te genieten van het zonnetje. De buren hebben sinds kort een pup. Het beestje sprong voor het eerst door de opening van de heg,om bij ons te kijken. Hij kreeg de kolder van het grasveld. Zelfs Merle rende rondjes met hem. Dat was ook voor mij genieten, zulk puur plezier van die honden.
Nee,dan wordt het morgen anders. Mijn man heeft al de openingen van de kruipruimte afgesloten. Vanmiddag ga ik alles, wat los staat in de tuin in de schuur zetten. Ik heb een dakraam op het zuidwesten wat waarschijnlijk een beetje gaat lekken met zo'n schuine regen. Dweil en emmer zet ik klaar. En nu maar hopen, dat er geen dakpannen afwaaien.

3 opmerkingen:

  1. Nee zeg, laten we hopen dat het meevalt.
    Hier is het kijken naar de stand van de IJssel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk valt het mee .Ook hier alles wat weg kan waaien in de schuur gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat heerlijk dat je al buiten in het zonnetje kon zitten zeg! Dat heb ik hier nog niet gekund in de Achterhoek.

    BeantwoordenVerwijderen