Volgers

Volgers

maandag 24 juni 2024

bezoek

Mijn broer woont drie uur rijden ver. Dat is een onderneming voor een bezoekje.Dus meestal maken ze er een combinatie met een overnachting(en lekker eten) van. Zo ook dit weekend. Zaterdag het graf van onze tante en ook ouders verzorgen.Zodat het er jaren tegen kan qua plantjes. Zondag kwamen ze naar ons. De boterkoek en soep stonden klaar. En een kleine kudde olifanten. Mijn schoonzus spaart olifantjes. Af en toe vind mijn man een bijzondere bij de kringloop en koopt die dan........Mailen is ook contact,net als bellen. Maar er gaat niets boven elkaar spreken "in het echt".Het was een gezellig middag en de visite reed door naar hun volgende bezoekadresje voor het avondeten.

2 opmerkingen:

  1. Gezellig dat ze bij jullie zijn geweest voor jouw lekkere boterkoek. Leuk, ik kende vroeger iemand die olifantjes spaarde, zij vertelde me dat de slurf altijd naar de deur moet wijzen, dat zou geluk brengen! (Ik geloof niet in zulke dingen maar zal het nooit tegenspreken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig Izerina! En was je schoonzus blij met de olifantjes?

    BeantwoordenVerwijderen