Volgers

Volgers

donderdag 26 september 2019

indringers



Laats zocht nog even naar een ouder blogje. En ontdekte bij veel blogs een vreemde reactie. Vaak dagen later gepost. Voor mij voelt zoiets als een indringer in mijn tuin. Daar zeg je "wegwezen" tegen, al of niet met dreiging met de politie. Maar dit soort lui weet ik niet aan te pakken. Alleen hun reactie verwijderen.
Wat ik me afvraag is, wat men beoogt te bereiken. Er is toch geen weldenkend mens, die op hun in slecht Nederlands geschreven huilverhaal ingaat en geld stort? Dagen achter elkaar je zelfde onzin posten op een bepaald blog valt toch ook op?
Hoe wordt een blog gekozen? Random of googelt men op bepaalde begrippen? Ik hoop toch snel weer van die twee indringers af te zijn.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ze ook, die indringers. Het is niet te voorkomen. Je kunt 'anoniem' reageren uitzetten bij je Instellingen. Maar dan kunnen sommige mensen niet meer reageren. Je kunt ook 'modereren' aanzetten, dan moet je eerst toestemming geven voordat een reactie geplaatst wordt.
    Maar het blijft ergerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, vervelend he.
    Loop altijd mijn reacties even na op 'spam'. En haal dat dan direct weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms heb je inderdaad van die mafketels... Ik vraag me ook altijd af hoe ze daar tijd en zin in kunnen hebben. Het lijkt me zo'n zinloze bezigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend, soms kun je instellen bij welke naam of woorden zo'n reactie geblokkeerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen