Volgers

Volgers

maandag 19 oktober 2020

Van alles

Ineens zie ik,dat er al bijna een week verstreken is. Wat vliegt de tijd. Ik moest echt nadenken,hoe die week dan voorbij gegaan was. Vaak met kleine dingen,die elk toch hun tijd vragen........ Heel blij was ik met een nieuwe huishoudelijke hulp . Die pakte de kamer eens goed aan en haalde heel wat zwart uit hoekjes en gaatjes. Daar kwam ik met mijn kwartiertjeswerk niet aan toe.Deze week is de keuken aan de beurt.Vanmiddag heb ik zelf wat plankjes onder handen genoemen. Bij alle kruidenpotjes dacht ik wel het één en ander weg te kunnen gooien. Maar ik gebruik alles ,het ene kruid vaker dan het andere. Bij een andere plank kwam ik een fles vlierbessenjenever tegen. Bijna vergeten,dat die er ook nog was.........Wat is het echt herftsweer af en toe. Dat geeft een bepaalde sfeer.Als het niet regent heerlijk buiten zijn en dan naar binnen in de warmte. Ik ruik,dat er meer mensen hun houtkachel stoken. Ook al zo'n herfst/wintergebeuren. Niet altijd leuk bij gebruik van nat hout.......Vanmiddag kwam de tuinmevrouw helpen. Zij is veel preciezer dan ik ben en is dan niet tevreden over eigen werk. Terwijl mijn gedachte is "Dank je wel,wat fijn,dat je weer helpt". Ik kijk in ieder geval wel met plezier naar de opgeknapte tuin........ De boodschappen voor de hele week zijn weer in huis. Deze week waren er drie andere mensen op het vroege ouderenuurtje in de supermarkt. Heerlijk zo rustig winkelen en geen aerosol met virus te bekennen waarschijnlijk.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prettig schrijven en inderdaad, met alles drop en dran! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, een grondige huishoudelijke hulp! Zo vind je nog eens wat. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier gaat de tijd ook zo raar snel. De herfstvakantie is er al, terwijl de zomervakantie amper voorbij was voor mijn gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja echgt van alles/ Heerlijk voelt lekker relaxt. Net als al die gedachten bewust voorbij laten komen 😉😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn die hulp in huis en tuin! en fijn dat jullie gezond zijn!

    BeantwoordenVerwijderen