Volgers

Volgers

woensdag 28 oktober 2020

een kapje bij de kapper

Vanochtend ging ik naar de kapper. De vorige keren,ook vlak na de lockdown waren er wel maatregelen. Buiten wachten, handen desinfecteren en afstand houden. De kapster droeg niets en kletste en ademde gezellig in mijn nek. Deze keer was het regiem ineens aangescherpt. Mondkapjes voor kapster en klant. De slimbo's verkochten zo'n wegwerpdingetje voor één euro,als je het niet bij je had. Maar ik heb altijd iets bij me....... Het knippen ging met kleine aanpassingen. Kwam de schaar van voren,dan beschermde de kapster goed mijn gezicht. Ik moet niet denken aan kleine haartjes in het mondkapje en dan inademen.Het plukje bij de oren was samenwerking. Elastiekje af,ik hield het kapje vast en de kapster maakte er een mooi puntje van....... Met een kort koppie ging ik naar huis. Hopelijk kan ik er een hele tijd mee vooruit. Want op zo'n moment voel ik me te oud voor al dat gedoe. Maar mijn man een schaar geven en laten uitproberen is ook geen optie

11 opmerkingen:

  1. Ach kapsel a la man, wie weet hoe grappig dat wordt......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste keer toen ik naar de kapper ging is alweer een tijdje geleden had ik de keuze ,ik een mondkapje en ook de kapster ,ik heb geen van beide gedaan.Nu zou ik dat wel doen .De kapsalon is heel klein en meestal 1 klant per half uur behalve op Vrijdag en Zaterdag want dan zijn er 2 kapsters dus ik dacht ach !! Geen idee hoe het nu is bij haar .Binnenkort word het tijd om te gaan maar ik kan ook heel lang wachten omdat ik gelukkig goed overweg kan met fohn en stylingborstel .Maar lekker kort bevalt toch het beste

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ging een paar weken geleden naar de kapper. Beiden met mondkapje, maar die van mij was niet verplicht. Grappig hoe dat bij jou ging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moest er wel om lachen, want mijn kapper heet al heel lang Ton Deuze, hahaha en dat soort kapjes doet mij vaak aan sexy herenslips denken.. De witte van stof die ik heb lijkt veel op een damesslipje...Net als een slipje is hij wasbaar. Heb nog geen enkele slip gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gedoetje weer, hè? Gelukkig kan je weer even vooruit. Voor je het weet zit de boel weer op slot, en moeten we weer zelf proberen ons haar te knippen. Bij mij was dat geen succes. Daar is tijdens de eerste lockdown zelfseen woord voor verzonnen, wist je dat? Haarakiri.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het er weer op zit, en dat je zelf een mondkapje bij je had. Toch zonde van die euro anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige beschrijving. Ik ben een wwek of twee gegeleden wweest. Het was aardig lang geworden en ik wilde bet lang houden. Dus miste ik al die strubbelingwn met het mondkapje en dat was plezierig. Ik dwnk dat ik nu na dw corona weer ga en dan zie ik wel of het weer kort moet. Ik heb het grootste deel van mijn leven lang haae gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ging van de week ook een rondje langs de kapper. Ik was benieuwd hoe ze mijn haar ging wassen. Met mondkapje op dus. De touwtjes waren nat geworden en na de knipbeurt had ik daar toch enigszins last van. Maar dat overleven we wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaven ze je geen gratis nieuw kapje? Wel zo klantvriendelijk

      Verwijderen
  9. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881
    ®

    BeantwoordenVerwijderen