Volgers

Volgers

zaterdag 7 oktober 2023

nieuwe kapster

De kapsalon,waar ik al -tig jaar kwam is dicht. Personeelstekort en het werd te druk met meerdere salons.Zo jammer. Er is nog een officiele kapsalon in het dorp,maar die trekt me niet. Tijdens mijn wandelingen in het dorp,kwam ik een maand geleden langs een woonhuis met prijslijst op het raam. Een mini-kapsalon.Gisteren ging ik kijken en meteen een afspraak maken. Een aardige mevrouw,die een wat rommelig salonnetje heeft in een achterkamer. Ik kon meteen blijven. Ze zag mijn dunne haar en zei goedgemutst "Oh,daar maak ik een mooi kapsel van". Dat is haar gelukt.Het kostte maar 10 euro,voor mij was het meer waard. Ik heb naam en telefoonnummer en blijf daar klant. Bij thuiskomst zei mijn man "Wat heb je een lief kort koppie,je ziet er jong uit". Een mooi compliment,als je bijna 77 jaar bent.

7 opmerkingen:

  1. Fijn een goed kapper.

    En het is nog niet gelukt met verschillende paragraven te maken. Jammer dat mijn tip niet werkte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn om weer een goede kapper te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg een heel grote glimlach op mijn gezicht tijdens het lezen van je blog! Wat heerlijk om weer een goede kapster te vinden en wat een lieve man heb je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Izerina! Het heeft ook iets huiselijks. En voor die mevrouw ook leuk dat je haar hebt gevonden als kapster.

    BeantwoordenVerwijderen