Volgers

Volgers

dinsdag 10 oktober 2023

verbaasd

Op de site van Foodwatch was een handtekeningenaktie. "Haal die bende van ons bord" Over gezondere voeding,normale prijzen en minder junkfood overal.Ik ondertekende en zette die aktie ook op facebook. Tot mijn grote verbazing was die post een dag later verwijderd. Desinformatie. Eerlijk gezegd eet ik liever gezond en desinformatief,dan met ingredienten die kennelijk wel mogen van facebook........Later las ik bij meer mensen,dat hun redelijk onschuldig bericht verwijderd was. Of er zit een foutje in het algoritme,dat desinformatie opzoekt. Of de normen over wat facebook normaal en desinformatief vindt zijn verscherpt.Ik ga een berichtje van David Icke delen. Kijken wat er dan gebeurt....... Ik had foodwatch gemaild,of er ook anderen deze reactie kregen. Komt er net antwoord binnen. Miscommunicatie tussen hen en Meta. Dus mijn verwijderde bericht is weer teruggezet.

7 opmerkingen:

  1. Wat raar! Hopelijk is het een foutje, want anders zou dit wel heel ernstig zijn. Foodwatch is naar mijn idee een eerlijke en bonafide club, een soort 'voedselwaakhond' die goed in de gaten houdt wat er allemaal in ons voedsel wordt gestopt. Ik ben heel blij met hen (ben zelfs donateur geworden). Goed idee om nog een 'provocerend' (nou ja!) artikeltje te delen op Facebook. Ik ben benieuwd hoe dat afloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verhaal op je vorige blog en fijn dat zowel jij als je man tevreden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad raar zeg! Dit lijkt me juist een goede post voor de volksgezondheid op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gedoe he met al die regeltjes. De mens maakt het met al die wetjes en regeltjes niet makkelijker. Waar blijft dan nog de eigen verantwoordelijkheid. Misschien vinden we als mens het makkelijker dat we door die regeltjes een ander de schuld kunnen geven van een misser 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou moe, dat is toch ook wat. Gelukkig staat je post weer op facebook

    BeantwoordenVerwijderen