Volgers

Volgers

dinsdag 23 januari 2018

miskoop



Toen Merle als pup eenmaal goed zindelijk was, kochten we twee berbers. Degene in de keuken sleet het meest. Want daar wonen we het grootste deel van de dag. Ook lag Merle vaak op het kleed. Ik maakte het regelmatig schoon, om de hondengeur te verdrijven. Wetend dat ik de enige was die dat rook met mijn goede neus.
Na zo'n 7 jaar waren we aan een nieuw keukenkleed toe. En vonden een mooi wollen kleed,afgeprijsd. Dat was dus weggegooid geld. Goedkoop was duurkoop in dit geval.
 Als een hond zich uitrekt, spreidt die de nagels met kracht. En daar kon de wol niet tegen. Steeds meer kleine gaatjes werden zichtbaar. Eerst probeerde ik de boel nog te redden, door zo'n slijtplekje in de smeren met bisontix. Om verder wolverlies tegen te gaan. Helaas het werd steeds erger.
We hebben een nieuw kleed gekocht. Op een andere manier geweven en hopelijk van betere kwaliteit.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit. Mooie kleur dat blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, het is wel een heel mooi kleed Izerina! Ik hoop dat jullie er langer plezier van mogen hebben dan van het vorige!

    BeantwoordenVerwijderen