Volgers

Volgers

dinsdag 19 november 2019

het kabbelt



"Het is een prachtige maan"zei mijn man vanochtend vroeg. En hij verdween in zijn pyjama naar buiten om een foto te nemen. Ik volgde met de hond. Inderdaad mooi licht. Alleen kan ik de laatste tijd niet meer dromerig naar de hemel turen. Er zijn steeds meer mensen al vroeg met hun hond op straat. Dus daar let ik op. Jammer, het was zo  rustig fietsen altijd.
Maar eenmaal thuis is het heerlijk. Kachel en kaarsjes aan en lekker ontbijtje maken. Mijn oefeningen doen  en even op de labtop.
Daarna ging ik van start. Stoofvlees maken,een afwasje en stofzuigen. Aan het eind van de ochtend was de yoga. Het is geen prettige locatie. Maar eenmaal met zijn allen in de kring overheerst die energie. En valt de rest van de omgeving weg. Fijn, dat die mevrouw met zo'n kleine groep door blijft gaan.
Zonet liep ik nog een ronde met Merle. We haalden "poepzakjes"op bij de dierenarts. Die zijn daar gratis. Nodig in de winter. omdat ik veel vaker in het dorp loop.
Nog even lezen en dan zuurkoolstamppot maken. Het stoofvlees suddert in de slowcooker.

5 opmerkingen: