Volgers

Volgers

zondag 12 april 2020

bezoekdag



Met een beetje schuiven hadden we een hele bezoekdag. Wel één voor één, maar gezellig net als vroeger. Een vriendin belde :"Is het goed,dat ik even koffie kom drinken,ik voel me zo alleen". Prima onze woonkeuken is groot genoeg om  afstand te houden.
In de middag zou de tuin-mevrouw komen helpen.. Dus vriendin eruit, tuinhulp er in. Mijn man had met een vriend afgesproken naar een motorzaak te gaan. Onderdelen heb je nodig bij reparaties.Zij houden flink afstand met motorrijden. Thuisgekomen maakte ik voor hen een kop koffie en bracht een kop naar de tuin. Want dat werd teveel binnen.
Met mijn vriendin heb ik afgesproken, dat ik volgende week gewoon eventjes naar haar ga. Eerst wilde ze zo min mogelijk mensen ontmoeten. Maar het alleen zijn gaat zijn tol eisen. Contact wordt niet helemaal gecompenseerd door (beeld)telefoon.

5 opmerkingen:

  1. Wat een geluk, als je wat ruimte hebt. Fijn voor je vriendin dat het zo kan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zo kan het best. Mijn zus spreek met wandelvriendin ergens af op bankje, dan lopen ze individueel een rondje en tussendoor even kletsen op bankje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel gezellig zo'n dagje, vind je niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op die manier gaat dat inderdaad prima! Gewoon omstebeurt : ) Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen