Volgers

Volgers

zondag 21 juli 2024

storing

Bijna elke zondagmiddag bel ik een tijd lang met mijn vriendin in Suriname. Met mijn vaste telefoon,dat is dan gratis. Ineens hoorde ik haar niet meer praten.Opnieuw het nummer draaien leverde een in-gesprek-toon op. Na een kwartiertje nog eens geprobeerd en weer eens. Ook Whatsapp berichten en bellen werd niet beantwoord......Dan merk ik,dat de situatie met mijn zus 2 jr geleden me eerder ongerust maakt dan vroeger het geval was.. Mijn zus zat 36 uur dood voor de tv,voor ik haar dochter alarmeerde. Nu dacht ik ook "Er zal toch niets gebeurd zijn?"Mijn vriendin is 83 jaar en kan ook vallen of erger. Maar gelukkig, na 2 uur kwam er een whatsapp bericht van haar. Elektriciteitsstoring,komt wel eens vaker voor.Toen hebben we nog even verder gepraat.

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat het ''slechts" een storing was. En jullie toch nog met elkaar konden praten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na zo'n nare ervaring met je zus kan ik me goed voorstellen dat je eerder ongerust bent als er ineens geen verbinding meer is. Gelukkig was er nu niets anders aan de hand dan een storing, en konden jullie het gesprek hervatten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er zo aan gewend dat het allemaal goed gaat hè. Maar dat is eigenlijk best bijzonder. Ik begrijp heel goed dat je onrustig werd na die ervaring met je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pffff ja dat is toch schrikken. Gelukkig goed afgelopen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat het simpelweg een storing was. Ik kan me je bezorgdheid na de ervaring met je zus heel goed voorstellen Izerina.

    BeantwoordenVerwijderen