Volgers

Volgers

zaterdag 25 augustus 2018

lampen

Vanochtend was ik (te) vroeg wakker. In het donker ging ik fietsen met de hond. De straatlantaarns brandden, de fietslampen ook. Merle weet feilloos het winter-dorpsrondje te vinden. De enige mensen zag ik in de bakkerswinkel. Daar rook het ook lekker.
Ik was een beetje natgeregend. Dus stak ik de kachel aan. Maakte pannenkoekjes en een kop thee en warmde weer op. De kachel laat ik nog even op waakvlam staan. Een prima plek om mijn brood te laten rijzen.
De wind van vannacht heeft hier en daar wat schade aangericht in de tuin. Ik moet de boel beter opbinden. En zal zoveel mogelijk plukken van tomaat, braam en druif. Want het is zonde als het kapot gaat.
Walcheren is een stukje Nederland,waar het redelijk droog blijft vandaag. Dus dat wordt trui aan en naar buiten.

3 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie foto. Ik heb op Pinterest een verzameling foto's van lantaarns én ook eentje van fietsen. Deze zou in beide categorieën passen.
    Wel jammer dat het al weer zo laat licht wordt hè.

    BeantwoordenVerwijderen