Volgers

Volgers

maandag 6 augustus 2018

snurk-smurf

Het hondje van een vriendin is hier een dagje. Hij is intussen helemaal thuis. Loopt lekker te scharrelen in de tuin. En ligt koel op de tegels aan mijn voeten. Te snurken. Ik zou er zelf slaap van krijgen.
Uitlaten is altijd lastig. De smurf wil niet en dan trek ik hem mee. Merle moet regelmatig zitten, zodat wij weer bij elkaar lopen. Gelukkig deden de honden heel snel, wat een hond moet doen. We konden door brandgangen met schaduw teruglopen naar huis.
Merle probeerde hem vanochtend nog tot spelen te bewegen. Helaas het zat er niet in. Nu liggen ze beiden voor pampus. En ik ook.



4 opmerkingen:

  1. Gezellig zo'n logé en wat ligt hij er gezellig bij .Voor de honden lijkt het me ook niet fijn in de hete zon en het is ook weer om slaperig te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze hond ging altijd in de volle zon liggen. We deden van alles om hem er uit te krijgen als het zo warm was, maar hij hield vol. Zo raar vond ik dat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal voor pampus die kleine. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen