Volgers

Volgers

dinsdag 28 augustus 2018

rondje kringloop





Al jaren heb ik een kaki broek met bruine shirts. Nu waren die laatste versleten. Het viel niet mee iets te kopen, dat geen modekleur is. Vandaar dat ik vanochtend een rondje kringloop maakte.
En inderdaad, bruin en groen hing in de rekken. Maar het dan de vraag of het past. Bij beide winkels ging ik met een armvol shirts de paskamer in. Om uiteindelijk in elke zaak één passend shirt te vinden. Ik kan voorlopig vooruit.
Het was heerlijk weer. Bij mijn favoriete terrasje dronk ik nog thee in het ochtendzonnetje. Om vervolgens(leve de E-bike) met fikse tegenwind naar huis te fietsen. Daar ging net de brug over het kanaal open. Op een bankje wachtte ik gezellig kletsend met een (nog) oudere dame.
Nu een keer op zoek naar een paar groene shirts en een katoenen winterjas.

3 opmerkingen:

  1. Succes bij je zoektocht en mooi dat je je deel aan het recycleproces op aarde bijdraagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al eens bij MS mode gekeken want die hebben toch vaak veel kleuren .Maar misschien eens een andere kleur proberen ?

    BeantwoordenVerwijderen