Volgers

Volgers

donderdag 21 maart 2019

stil



Het is een heerlijk stille middag. Vrijwel geen wind. Bewolking, die de wereld kleiner maakt. Geen verkeer of schoolkinderen te horen.
Ook in huis heerst rust. Mijn man zit bij de kachel te suffen. De hond aan zijn voeten. En ik smul van de Happinez. Zachtjes tingelt de koelkast. Ik zou er zelf slaperig van worden.
Maar nu volgt er activiteit. Het is restjesdag, morgen komt de nieuwe bestelling. Ik keek, wat er nog aan groenten was en heb daar een wonderlijk menu van gemaakt. Straks koken en eten. Mijn man doet de hond en ik de afwas. Wie weet gaan we vanavond weer terug naar slowmotion.

5 opmerkingen:

  1. Dat klinkt gewoon heerlijk Izerina en dat menu komt vasten zeker goed want ook ik maak met restjes weleens ''wonderlijke'' menu 's die dan weer heel erg lekker zijn ,gewoon lekker creatief zijn .Geniet van je avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn heerlijke momenten.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt heel gezellig. Wat schets je een prettig beeld!

    BeantwoordenVerwijderen