Volgers

Volgers

vrijdag 1 maart 2019

toch zon



Het was een wonderlijk dagje. Vanochtend kilte en miezer. De hulp ging als een speer door het huis. Zelf doe ik dan allerlei kleine dingen. Het bed is verschoond en de was hangt onder het afdak.De kapper stond op het programma en dat is ook afgestreept.
Mijn man zat te popelen om motor te gaan rijden. De winterstop voor oldtimers is voorbij op 1 maart. Het is nu droog en hij is een eindje genieten.
De post bracht de nieuwste onkruid. Met onderwerpen, die me aanspreken.Ik ga straks lezen met een kop thee. Wachtend op de bestellingen van en hondenvoer en een kist heerlijk mensenvoer. Dat wordt vanavond kersvers eten. Daarna nog Floortje kijken als eind van een heerlijke dag.

1 opmerking:

  1. Nou dat klinkt zeker als een heel fijne dag .Het blad ken ik niet maar lijkt me zeker erg leuk en ik kijk eens rond waar ze deze verkopen .Geniet ervan .

    BeantwoordenVerwijderen