Volgers

Volgers

woensdag 7 augustus 2019

onverwacht mooi



Vorige week haalde mijn man een boek op bij het uitleenpunt. Een boek reserveren alleen van een beschrijving is altijd een gok. Ik kan dan niet even een stukje lezen. Een enkele keer is zo'n reservering een miskleun, of de letters zijn te klein. Dan gaat het de week daarna ongelezen terug.
Van dit boek dacht ik, dat het een soort levensverhaal was. Ik had nog nooit van de schrijfster gehoord. Maar nee,het was een prachtige beschrijving van haar ontdekking en beleving van non-dualiteit. Ik zat te smullen.
Er zijn van die boeken, waar ik al lezend helemaal blij van word. Dit is er eentje. In mijn hoekje in de stoel is het leven dan helemaal goed. Ik heb meteen nog een roman van deze schrijfster gereserveerd. Ik moet nog zoeken of er op YouTube misschien nog een filmpje van haar is.
Vanmiddag komt waarschijnlijk een nieuw stel boeken. Ik ben benieuwd, of daar weer juweeltjes bij zijn.

6 opmerkingen:

  1. Leuk is dat altijd, onverwachts een mooi boek. Ik kan de titel en schrijfster niet lezen van de foto. Wie is dat en hoe heet dit boek?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de leestip, Izerina.
    Ik heb het boek aangevraagd bij de bieb. Wat is dat toch handig. Klik, klik en het ligt gratis voor je klaar.
    Groeten en een fijne zomerdag in Zeeland met man en hond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik houd van boeken die blijheid oproepen.

    BeantwoordenVerwijderen