Volgers

Volgers

zaterdag 31 augustus 2019

mooi begin



Vanochtend werd ik wakker uit een mooie droom. Ik zocht mijn vader op een vergadering en warempel hij zat in een hoekje . Zo af en toe droom ik over mijn ouders, maar kan ze dan niet vinden, of ze zijn net niet thuis. Hij was een zestiger gebleven, jonger dan ik nu ben. Maar het was een leuk weerzien.
Daarna een rondje met de hond door de ochtendkoelte. Een rode lucht en spiegelglad kanaal. Merle loopt nog al eens te teuten, dus ik had alle tijd om van de natuur te genieten.
Rond elf uur ging ik naar een vriend in het verpleegtehuis. Hij zat in de koffie-groep met ook een paar jongere mensen.. We praatten wat en ik ging weg. Dankbaar naar eigen huis, man en hond. Zo'n bezoekje doet me weer eens beseffen, wat ik allemaal "heb".

7 opmerkingen:

  1. Ik droom ook zo af en toe van mijn ouders, altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zo'n droom En dan een heerlijke wandeling met Merle .Wat kunnen we dankbaar zijn voor wat we hebben ,soms beseffen we dat te weinig .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik droom vaak over mijn ouders, en andere belangrijke gestorven mensen in mijn leven.meestal fijn, en dan is het heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geschreven. Wens je nog veel van dit soort fijne dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik droom regelmatig van ouders. Meestal zijn ze hun favoriete besteding aan het doen, een mooi plekje in de schaduw en aan water aan het zoeken om tijdje te zitten en meegenomen dingen te eten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen