Volgers

Volgers

zaterdag 7 maart 2020

heerlijk

Toen ik wat laat wakker werd, was het al licht. Voor de eerste keer dit "voorjaar"kon ik langs het water fietsen met Merle. Het was heerlijk. Windstil, koud, om meteen goed wakker te worden.
Aan de hond kon ik de vele kleinere regenrondjes van de laatste dagen merken. Die had er zin in. Ze rende voor de fiets uit.Wat is ze dan nog fit voor ruim 10 jaar.
Toen ik de dorpsstraat in reed hing daar precies in het midden de rode bal van de opkomende zon. Prachtig !
Eenmaal thuis waren er brokken voor twee. De smurf logeert hier en komt zo vroeg zijn mandje niet uit. Ze kregen beiden een stukje van mijn brood.Nu ligt het stel in diepe rust. Straks nog even een treuzelrondje met die kleine lopen en dan zijn de verzorgingstaken voorlopig gedaan

3 opmerkingen:

  1. Zo leuk om te lezen hoe jij en Merle genieten en bij thuiskomst er nog eentje die ook geniet .Jammer genoeg ben ik geen ochtend mens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja, ik ben wel een ochtendmens, en ik geniet van de rust van de ochtend. Heerlijk, om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik merk het 's ochtends ook dat het veel eerder licht wordt. Ik kan zelfs weer hardlopen zonder mezelf te behangen met allemaal lampjes!

    BeantwoordenVerwijderen