Volgers

Volgers

zaterdag 14 maart 2020

vroeg

Niet uitslapen vanochtend, maar juist vroeg op. Ik moest naar het toilet en besloot maar meteen met Merle te fietsen. Een prachtige maan en heerlijk rustig op straat maakten het geen straf.
Eenmaal thuis bleek mijn man door kramp het bed uitgejaagd te zijn. Ik maakte een ontbijtje en zo zaten we om half zes aan de koffie en thee. Om daarna nog even te gaan slapen.
Naast ons brandde ook het licht. Waarschijnlijk nog iemand wakker door pijn. Even overwoog ik een "goedemorgen"appje.. Maar misschien was de buurman net weer ingedommeld.
Op de terugweg naar huis was er een plotselinge beweging in een paar struiken in een tuin. Merle schoot in de verdediging en ging te keer. Wat weet een hond van een krantenbezorger. Maar het was zo vreemd, ik schrok ook. In die straat zullen er een paar mensen vroeg wakker geweest zijn. Ik was niet de enige


1 opmerking:

  1. Heerlijk, zo vroeg en dan lekker rustig buiten. Ik kan er ook zo van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen