Volgers

Volgers

woensdag 13 mei 2020

opnieuw gebruiken

Lang geleden kocht ik een zilveren Atlantis-ring. Mooi en geschikt voor mijn worstvingertjes. Helaas de ring werd te klein in de warme zomermaanden en ik droeg hem niet meer.
Af en toe zegt mijn man wel eens "wat wil je als cadeautje hebben?". Ik dacht aan een simpel "zomer-ringetje"verstelbaar. Zodat ik met de koude tijd de Atlantisring weer kon dragen. Toch ben ik gehecht aan die oude ring.
Met vereende krachten, schuurpapier en één of ander apparaatje kreeg mijn man de ring wijder. Hij past nu prima. Dit opnieuw gebruiken vind ik een veel waardevoller cadeautje.





5 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je hem weer kunt dragen! Ik heb zelf ook een ring die ik heel graag wil dragen, maar nu te klein is. Zit erover te denken om hem naar een juwelier te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de juwelier kun je een ring ook laten 'oprekken'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had nog nooit van een Atlantisring gehoord, al heb ik er denk ik wel eens een gezien. Heb even gegoogeld en een interessant verhaal. Ik snap dat je de ring wilde houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat het gelukt is om hem weer passend te maken!

    BeantwoordenVerwijderen