Volgers

Volgers

maandag 25 januari 2021

droom

De lockdown met alle maatregelen kroop zelfs in een droom. Dan ben ik er onbewust misschien meer mee bezig. Ik droomde,dat ik op school was. Wat opruimen in mijn leslokaal. Er waren geen leerlingen. Een collega kwam me roepen voor de algemene vergadering. "Je denkt toch niet,dat ik met 50 man dicht op elkaar in een benauwde ruimte ga zitten?". reageerde ik.Dat vond iedereen maar vreemd en er volgde commentaar. Het liet me koud......... Toch zijn er genoeg vredige momenten,waar het leven hetzelfde is als vorig jaar. Maar de informatiestroom en eigen en ander gedrag is bijna niet te vermijden. Nog steeds denk ik "Oh ja"als mensen met een boog om Merle en mij heen lopen. Terwijl ik,net als altijd aan de kant loop. Want niet iedereen vindt een grote hond prettig. Ik ben benieuwd of er in de nacht nog eens zoiets herkauwd moet worden.

6 opmerkingen:

  1. Dromen zijn gelukkig bedrog. Maar ik vind de ruimte die de hondenbezitsters en dus honden mij gunnen best prettig. Het scheelt stress.
    Net als velen ben ik Corona moe. Maar het went wel. Ooit,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gek eigenlijk hoe die 1,5m in je systeem gaat zitten. En dus zelfs in je droom. Als ik in een film mensen dicht op elkaar zie, dan voelt dat meteen niet goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je onderbewustzijn krijgt veel mee. Ik droomde nog niet over mondkapjes of 1,5 meter afstand. Wel over schaarste en half ingestorte oude huizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik droomde laatst ook weer realiseer ik me. Iets met mijn moeder. Nee geen 1.5 meter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderlijk hoe het onbewust werkt vind ik altijd. Bijzonder dat de coronacrisis ook daar nu is bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen