Volgers

Volgers

zondag 12 maart 2023

bezoek.

Gisteren kwamen mijn nichtjes met mannen.Het was gezellig hen weer te zien.Jammer toch,dat alle familie op minstens 2 uur rijden ver woont. Dan ga je niet even een kopje thee drinken. Nu logeerden ze in Veere voor een lang weekend.Het was langdurig bijpraten. Want vroeger fungeerde mijn zus als familie-tamtam en wist ik van alles van haar dochters.EĆ©n van de mannen was flink verkouden. Wij hadden allebei zoiets van "goed ventileren,zodat er weinig virus rondzweeft hier". Die meiden zijn van kinds af aan gek op mijn boterkoek. Die had ik van te voren al gemaakt en ingevroren. Zoiets gaat helemaal op.Tegen lunchtijd moest ik even bijtanken op de bank. De vijfde bezoeker vond dat wel aardig om bij te kruipen.Even hond-knuffelen Dit voorjaar komt het jongste stel hierheen op hun motoren. Dus tot zo lang af en toe whatsapp contact.

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk, even een tukje op de bank! En wat leuk dat je ze allemaal op bezoek kwamen. Leuke traditie om boterkoek te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je dat deed, dat even bijtanken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto, van jou bijtankend op de bank. Heel herkenbaar... wij zijn op familiebezoek in NL nu en hebben dit soort bijtankmomentjes ook hard nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Honden fluisteraarsteršŸ¤£šŸ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig Izerina! En wat heb je een prachtige zonnige woonkamer als ik de foto zo eens bekijk. En wat zullen je nichtjes blij zijn met jou als tante.

    BeantwoordenVerwijderen