Volgers

Volgers

donderdag 2 maart 2023

een boost

Gisteren kwam I.de tuinhulp.Zij heeft,net als ik een lange nasleep van de griep. Iets meer energie,maar behoorlijk benauwd nog.Ze had een plan gemaakt om haar immuunsysteem een boost te geven. Internet afgespeurd en allerlei kruiden en supplementen gekocht. Zo lief,ze kwam me ook iets geven. Veel van haar "boosters"staan hier al in de kast. Spirulina en siberische ginseng b.v. Maar kelp en gerstengraspoeder had ik niet. Wel eens over gedacht...... Ook in de vensterbank staan wel bij mij,maar nog niet bij haar bakjes met vitamientjes. Ik kweek al jaren lang microgroenten.We wisselden soorten uit,alleen radijskers moet ik nog kopen.Dus maak ik straks een gifgroen sapje. Nu maar hopen,dat die extra duwtjes nu echt de verdere genezing bewerkstelligen. Bij ons allebei.

5 opmerkingen:

  1. Leuk, dat jullie uitwisselen! Enne... gifgroene boosts zijn de beste boosts! Op jullie gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je tuinhulp. Hopelijk gaat het flink helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kon weer eens niet reageren. Dus ik lees het nu pas. En? Knap je al weer wat op?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilde ook vragen of je alweer vooruitgang merkt, maar lees hier nog niet heel veel. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen