Volgers

Volgers

zondag 5 maart 2023

ouderwets.

Deze week kreeg ik een appje,dat mijn vriendin uit Paramaribo weer thuis was na haar operatie en revalidatie van de gebroken heup.Ze hield veel mensen op de hoogte via een "vervolgverhaal'. Vrijwel dagelijkse stukjes over vorderingen,gevoelens en observaties van de andere mensen/personeel.Leuk om te lezen. Ze kan goed schrijven.Met mij had nog een ander gezegd,om van die verhalen een artikel voor een tijdschrift te maken...... Maar vanmiddag was het weer gewoon telefoneren. Toch heel anders dan whatsapp-contact. Zoveel direkter.Dan merk ik,dat we elkaar al bijna 60 jaar kennen.Behalve allerlei andere onderwerpen kwam ook uitgebreid de wederzijdse gezondheid ter sprake. Echt "bejaarden-praat".Ik kan van haar leren om gemakkelijker het leven te accepteren,zoals het loopt. Het was ouderwets gezellig

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk he oude vriendinnen met omakwaaltjespraat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat fijn he om met sommige mensen al zo lang een band te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder om iemand al zo lang te kennen! En hoe fijn dat jullie elkaar nog steeds kunnen inspireren en steunen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan niet wennen aan de ouderdomskwaaltjes en dan heb ik het niet over dde pijn, die heb ik mijn hele leven al.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat het zo'n fijn gesprek was, en dat je ook echt wat van haar kunt leren Izerina. Andere mensen kunnen soms inderdaad een fijn voorbeeld zijn voor hoe het ook kan.

    BeantwoordenVerwijderen