Volgers

Volgers

donderdag 23 maart 2023

drie letters.

Op het dak van de garagebox van mijn man ligt asbest.Drie jonge mannen van de garages ernaast gaan hun asbest verwijderen en een nieuw dak maken. Tegen betaling nemen ze dat van ons mee. Maar mijn man moest een melding doen bij de gemeente. Om met die toestemming verwijderings plastic te kunnen halen bij de milieustraat. Die melding doe viel niet mee.Niet altijd duidelijke vragen. Opgesteld door iemand met een andere logica. Bij de vragen,die niet over asbest gingen,vulde mijn man niets in. Het verzenden van het formulier lukte niet. Nog eens geprobeerd en opnieuw ingevuld. Bij de vraag over verbouwing/bouwtekening zuchtte mijn man "dat heeft niets met asbest te maken". "Niet van toepassing"zei ik. Hij vulde N.V.T. in bij de lege vragen en de aanvraag kon wel worden ingediend. Gewoon drie letters maken het verschil.Er kwam een bevestiging van de gemeente.........Maar na een telefoontje vanochtend naar die gemeente-afdeling vond men geen binnengekomen aanvraag voor asbestverwijdering. Dus moeten we afwachten wat er gebeurt. Want er moet officieel plastic komen voor afvoer. En graag tegelijk met de werkzaamheden van de andere garages.

4 opmerkingen:

  1. Het houdt niet op. Overal misverstanden en toestanden met papierwerk voor praktische zaken die zo eenvoudig zouden kunnen zijn. Ggggrrrr. Succes ik hoop dat je het op tijd geregeld krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gedoe zeg! Terwijl het toch gewoon kan worden verwijderd door die jonge mannen zou je denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsof de formulieren alleen woorden kennen. Je MOET wat invullen en dan lijkt nvt een goede. Maar computers says no zo te lezen. Vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen