Volgers

Volgers

woensdag 8 maart 2023

opluchting

Gisteren had ik een catheterisatie. Om niet weer door nerveusiteit een torenhoge bloeddruk te hebben,had ik de raad van een kennis opgevolgd. Net als bij de hond met oudjaar al dagen van te voren een "spiegel"van Bach-rescue opbouwen. Het heeft geholpen. Bloeddruk normaal. En later kalmte. Het lukte namelijk niet om in de ene arm een slagader te pakken te krijgen.Hij glipte weg. Ik sloot me af voor alle gesprekken en richtte me op mijn ademhaling. Ze mochten gewoon wroeten in de pols.De andere pols lukte later wel. Maar het belangrijkste kwam na afloop. Alle kransslagaderen zijn schoon. Nu verder zoeken naar een oorzaak van vermoeidheid en ademtekort bij inspanning. Voorlopig kan ik zelf supergezond eten.

10 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk en ook mooi te lezen hoe je jezelf kalm kon houden. En een goede uitslag ook nog eens! Fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor je, Izerina! Nu kun je opgelucht (en diep!) ademhalen. En dank voor de tip van de Bachremedies, die kan ik ook wel gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is fijn om te lezen dat je weer goed gekeurd bent door de cardioloog. Wat een opluchting weer. Goed idee om die bloeddruk eens wat omlaag te krijgen. Die ga ik zeker onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn Izerina, ik hoop dat je wat gerustgesteld bent nu. En gezond eten kan nooit kwaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat de aderen schoon zijn Izerina! Dat is goed nieuws. En wat fijn ook dat de Bachdruppels hielpen. Het lijkt me erg stressvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is mooi nieuws, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn nieuws en wat fijn dat je je zo kon ontspannen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He bah naar zo n polsprik. Pfff ja ademhalen he en bachs voorzorgsmaatregelen. Dat heb je maar weer gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat de aderen goed zijn. Hopelijk komt er uit de onderzoeken iets waardoor ze wat aan je klachten kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo izerina ik heb de uitslag ook
    Het is allemaal goed maar ik heb wel een luchtweginfectie
    Hopelijk krijg ik er nu wat voor want vorige keer ook al bij de huisarts
    geweest en toen heb ik er niets voor gekregen
    Maar ik heb nog steeds wel klachten

    BeantwoordenVerwijderen