Volgers

Volgers

woensdag 28 juni 2023

tiktok

Gisteren liep ik door het dorp. Er kwam een groepje jongens aan. Ik schat brugklassers. De kleinste vroeg:"Mevrouw wilt u meedoen met een interview?"Hij vertelde dat hij filmpjes maakte voor tiktok en voorbijgangers vroeg,om mee te doen aan een raadsel.Ik had tijd en zei "Ja hoor". Het was pech hebben,van het eerste raadsel wist ik meteen het antwoord. Het ventje was er beduust van. Bij het tweede raadsel stonk ik er vol in. Dat was ook de bedoeling van het filmpje.Ze bedankten me voor het meedoen. "Een fijne dag verder"klonk er gezamelijk en ze liepen door. Met de vele negatieve berichtgeving over jongeren zou ik vergeten,dat er nog leuke en beleefde kinderen zijn.

6 opmerkingen:

  1. Ik kom op mijn school gelukkig nog steeds voornamelijk leuke jongeren tegen. Jij hebt die ervaring natuurlijk in het verleden ook gehad en ik snap dat je soms, door de berichtgeving inderdaad even vergeet dat de meesten gewoon hartstikke leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om dat weer even vast te stellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Izerina! En ook dat je meedeed. Dat zullen ze vast fijn hebben gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd zo leuk kinderen. Jammer dat ik zo weinig contact met mijn achterkleinkinderen heb. Maar nasrmate ik ouder ben is die behoefte ook anders natuurlijk. Logeerpartijen zijn voorbij. De rest is dus volwassen,. Maar mijn zoon is volop druk met ze en geniet er zichtbaar van.

    BeantwoordenVerwijderen