Volgers

Volgers

zondag 17 december 2023

Winterkost

Vorige week leende ik een veganistisch kookboek bij de bieb. Daar stond een recept in van "biet au vin". Het leek me heerlijk,dus ik probeerde het gisterenavond. Bijna 40 min stonden de biet en andere groenten met de kruiden in wijn te pruttelen op het gas.Het rook zo lekker,dat ik maar kort de raamventilator aanzette. Het smaakte net zo lekker als de geur was.Heerlijk,dit wordt een blijvertje.Bovendien had ik lang een echt warm gevoel in de buik.......... Het recept is gefotografeerd en sla ik op in mijn digi-receptenboek.Maar ik vermoed,dat ik aan het eind van de winter wel weet,hoe deze winterschotel gemaakt moet worden.Ik ga nog eens verder zoeken naar dat soort vullende groentenschotels.

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit! En klinkt ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat recept kwam ik in een ander blog ook al tegen. We zijn niet vega maar heb het toch opgeslagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook niet vega, maar het lijkt me heerlijk. Kan het bijna ruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als heel lekker, Izerina! bedankt voor de tip, ik ga ook eens zoeken naar het recept

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt lekker zeg! Dit ga ik eens opzoeken Izerina.

    BeantwoordenVerwijderen