Volgers

Volgers

maandag 5 december 2016

lampe Berger

Iedere dag brand ik minimaal een kwartiertje de lampe Berger. Inderdaad geen enkele geur meer. Kocht ik de lamp voor de hondenlucht, nu zet ik hem aan na het eten. Alle etensgeur verdwijnt en er komt een subtiel aroma van schoon wasgoed voor in de plaats.
De honden"stank"is enorm geminderd. Op vakantie was me opgevallen, dat ik Merle minder rook. En dacht, dat het kanaalwater thuis de boosdoener was.
Maar het zou ook eten kunnen zijn. Vanaf het begin is het grootste deel van de voeding goede brokken. Lam en rijst. Met inderdaad een stevig luchtje. Ik probeerde van dat merk eens een zak kip en rijst.
De brokken zelf hebben een andere lucht. En na een paar maanden ruikt Merle ook aangenamer. Dat had ik jaren eerder moeten weten.
Toch blijf ik blij met de lampe Berger. Zeker in de wintermaanden is het een goede luchtzuiveraar.
 
 

1 opmerking: