Volgers

Volgers

zondag 22 oktober 2017

netflix

Al vele malen hoorde en las ik goede berichten over netflix. Lang twijfelde ik, of ik er voldoende profijt van zou hebben. Ik hoopte een alternatief te vinden voor het gebrek aan "één verhaal-detectives"op de tv.
Er was een site met alle detectives op netflix. Al lezend kwam ik er achter, hoeveel ik gezien heb. "ken ik al", "heb ik gezien"," oh ja van heel vroeger". Ik kwam maar  weinig onbekends tegen. Wel in de langere series, maar dat wil ik juist niet.
Toch zit het nu op de tv. En kijk ik opnieuw de oude serie "Lie to me". Mijn man is blij met allerlei films. Zelf vond ik boeiende documentaires. Zo keek ik vanmiddag een aflevering van "cooked" van Michael Pollan. Het boek had ik al met veel plezier gelezen. In dit geval is de film extra genieten.
Zeker nu het buiten zitten over is , zal ik wel eens een uurtje achter de tv duiken overdag.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je toch wat van je gading gevonden hebt. Ook ík mis de detectives die gewoon een ouderwetse aflevering per keer hebben, haha... het zal de leeftijd wel zijn ;o)

    BeantwoordenVerwijderen