Volgers

Volgers

vrijdag 11 mei 2018

haat



Gisteren keek ik de aflevering van "onze man in Teheran" over de verhouding tussen Iran en de VS. Toevallig net uitgezonden voor die narcist op het pluche de atoomovereenkomst verbrak.
Wat kan dan één bully, wel gekozen door de meerderheid van de Amerikanen en waarschijnlijk omringt door jaknikkers de situatie in de wereld beinvloeden.  Ik ben heel benieuwd naar de werkelijke reacties van Europa. Blijft er aan de touwtjes getrokken worden of worden de marionetten eindelijk zelfstandig?
Moeilijk vind ik het, wat te geloven van de berichtgeving. Wie deed/zei wat en hoe is de echte reactie van de tegenpartij. Eén ding weet ik zeker. Maartregelen ingegeven door angst of haat kunnen als een boemerang terugslaan. Met vaak veel onschuldigen als slachtoffer.

6 opmerkingen:

  1. Ja, die narcist op het pluche. Wat een gevaar voor de wereld...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Europa zou haar eigen plan moeten trekken en zelfstandig afspraken met Iran en andere landen moeten maken op allerlei gebieden. We kunnen niet blijven wachten en toezien hoe Amerika de wereld naar de k***** brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal met je eens. Kreeg de bibbers toen ik hem, was bijna een parodie op zichzelf, de aankondiging hoorde doen. Hoe kan dat toch zo'n man aan de macht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik nog het meest eng. De "gewone man",die hem koos.Belazerd of met dezelfde ideeën?

      Verwijderen
  4. Ik blijf maar even dicht bij wat ik wel begrijp.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Trump is niet gekozen door de meerderheid. Ik weet niet precies hoe het zit maar het heeft temaken met "kiesmannen". Ik denk dat als hij te ver gaat wel wordt afgeremd door bepaalde machtige personen rondom Trump. Maar een engerd is het, dat is zeker.

    BeantwoordenVerwijderen