Volgers

Volgers

dinsdag 23 april 2019

geur-zeur



Door mijn goede reuk voel ik me soms een geur-zeur. De buurvrouw had dode zee creme voor me meegenomen. Een heerlijk emulsie, maar totaal niet mijn geur. Integendeel, ik zou er licht misselijk van worden. Gelukkig kon ik het eerlijk zeggen en maakt ze er een ander blij mee.
Zo heb ik ook af en toe bezoek met voor mij te veel parfum of aftershave. Een volgende keer zeg ik het ook. Meestal gaat  daarna de afzuiger aan en is het na een uurtje leefbaar voor me.
Nu met die langdurige droogte hebben sommige straathoeken een pis-lucht. Van de vele honden, die over elkaar heen bieden. Om niet te spreken van de overvolle vuilcontainer met zijn stank.
Ik denk wel eens aan de massale bijeenkomsten bij Osho. Die man kon helemaal niet tegen geurtjes. Geen enkele bezoeker mocht ook maar iets van geparfumeerde zeep of shampo  gebruiken. Ze werden allemaal besnuffeld. Zo erg is het bij mij gelukkig niet. Maar ik kan het wel begrijpen.

5 opmerkingen:

  1. Ook ik heb een sterke reuk en ruik heel veel wat mijn man niet eens ruikt .Maarrrr ben wel dol op Parfum en gebruik vooral thuis royaal en dat kan wat mijn man houd ook erg van geurtjes Zijn er mensen in mijn omgeving de niet tegen parfum kunnen zal ik zeker niets gebruiken .Het ergste vind ik in de zomer de lichaamsgeuren van anderen en daar kan ik soms echt misselijk van woorden .Ik klaag maar niet over honden en katten plasjes ,het is nu eenmaal niet anders en ik kan dat niet veranderen [jammer genoeg ]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat van die sterke parfum herken ik helaas. Ik moet me zelf daarna soms douchen omdat ik compleet overweldigd ben door de parfumgeur van een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelfs subtiele geuren zijn te ruiken. Zelf stoor ik me niet aan de "resten"van een chiropractische behandeling. Maar de hond snuffelt mijn broek helemaal af.

      Verwijderen
  3. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn Echtgenoot van mijn leven terugkeerde, ik wil de mensen vertellen dat er een echte spell caster online is en is krachtig en oprecht, Zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij heeft geholpen Ik heb onlangs mijn relatie met mijn man herenigd die me dumpte. Toen ik contact opnam met Wiseman, wierp hij een liefdesbetovering voor mij en mijn echtgenoot die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde mij en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals het herenigen van een huwelijk en een relatie, het genezen van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsvertelling, we zijn nu heel blij met ons zelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie te herstellen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkscounseling en we doen het heel goed, in ons liefdesleven. Contact opnemen met deze geweldige man als je problemen hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    BeantwoordenVerwijderen