Volgers

Volgers

zaterdag 8 juli 2023

mis gegokt

Soms lees ik iets over een boek en dat lijkt me dan mooi. De Happinez is een bron van boekbeschrijvingen. Meestal klopt het en lees ik met plezier het geleende boek. Maar nu had ik twee boeken,waar ik niet doorheen kwam. Over het leven van bijen en zelfs het geroemde boek "het zoutpad". Gelukkig lag er nog een levensbeschrijving van Tesla te wachten. Straks staat er in de biebbus iets nieuws voor me klaar.Ook heb ik het boek "Ik,Maria Magdalena" besteld.Dat komt deze week. Vorige week was een vriendin op bezoek. Ze wilde dat Maria Magdalena-boek gaan kopen. "Ook toevallig,een uurtje geleden heb ik het besteld"reageerde ik. Zij leent het nu van mij en misschien hebben er meer vriendinnen belangstelling.Dat voelt goed,meer mensen,die plezier hebben van mijn aankoop.

5 opmerkingen:

  1. Ik kon het niet vinden als e boek. Wel dat van Jacob van Slavenburg over haar. Lijkt mij ook interessant. Maar nu ben ik als het leesbaar blijft nog even met de biografie van Simone de Beauvoir bezig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig, dat heb ik onlangs ook gelezen en naar de kringloop gebracht

      Verwijderen
    2. Heb jij vroeger gewerkt met Lenny?

      Verwijderen
  2. Het Zoutpad wordt inderdaad enorm geprezen. Ik vond het wel mooi, maar begreep niet hélemaal de hype. Het tweede deel vond ik ronduit saai.

    BeantwoordenVerwijderen