Volgers

Volgers

woensdag 24 april 2024

een rondje

Tegenwoordig kijkt ik meestal naar de alternatieve media.Tv is er alleen voor een enkele goede detective. Het valt me op,dat een aantal gasten een "rondje"maken,langs allerlei youtube kanalen.Ze komen bij the truemanshow,vibestalk,blckbx,compleetdenkers of kukuru en nog anderen. Het mooie is,dat elke interviewer weer vanuit eigen invalshoek soms dezelfde onderwerpen aansnijdt.En er dan een ander gesprek ontstaat.......Soms is het net,alsof ik zoals als vroeger student ben. Er lessen psychologie,anatomie,economie of natuurkunde gegeven worden. Zo blijf ik leren op mijn "oude dag".Een goede kennis tipt me vaak "heb je dat al gezien?". Zo ook de pas overleden buurvrouw. We kwamen elkaar op straat tegen en het was "dat is ook boeiend,moet je kijken"....... Vanavond staat een opgenomen "silent witness"op het programma. Daarna barsten de nieuwe interviews weer los.

5 opmerkingen:

  1. Mooi wat je doet en voor mij zeer herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit in dezelfde 'bubbel', Izerina ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken dat sommige mensen op meerdere plekken hun verhaal mogen doen. En inderdaad dat is alsnog de moeite waard. Afhankelijk van de interviewer hoor je toch weer andere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he om op je oude dag het idee te hebben dat je nog wat leert. Maar nu heb ik geen zin meer om een mail te schrijven. Die hou je nog tegoed 😄

    BeantwoordenVerwijderen