Volgers

Volgers

zaterdag 27 april 2024

leesvoer te kort

Vandaag staat de biebbus niet in het dorp. Ik dacht voldoende boeken te hebben. Helaas,één dik exemplaar vond ik niet boeiend. Ook is deze week de kringloop in het dorp dicht. Ik weet nog een mini-biebje,misschien dat daar iets voor mijn toch wel wat verwende smaak staat.En anders ga ik herlezen. Dat is wel leuk,maar voelt een beetje als een opgewarmde maaltijd.Maar met lees-honger genoeg gaat die hap er wel in. Bovendien zijn er misschien interessante artikelen op internet. Of mooi weer om eens lekker buiten te zijn.

4 opmerkingen:

  1. Heel vervelend om niets te hebben als je leeshonger hebt! En wat een leuke vergelijking om iets herlezen een opgewarmde hap te noemen. Ik lees nooit iets twee keer, daarvoor is er teveel te lezen. Soms leen ik een boek en valt het tegen en heb ik ook niets anders. De bieb in de stad heeft het grootste deel van het bestand in het magazijn staan en moet je dus reserveren. In de bieb zelf staan veel thrillers en ook kasteelromans, niet mijn genres. Ik ga dan meestal maar wat youtubben of net als jij lezen op het internet. Tegenwoordig zorg ik dat ik altijd minimaal twee boeken in huis heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herlees regelmatig. Gewoon omdat ik voor mijn ontspanning lees en ik het fijn vind om mijn overprikkelende hersenen wat rust te geven. Soms ben ik te moe om iets nieuws te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch de belangrijkste reden om boeken te bewaren. Dat er altijd iets te lezen is en zal zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je nietmakkelijk op tablet leest dan had ik nog wel wat om te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen