Volgers

Volgers

zondag 14 januari 2018

sterrenhemel

Vanochtend vroeg fietste ik eindelijk weer eens onder een sterrenhemel. Een kleine maansikkel was zichtbaar. Ik zou zo naar boven blijven kijken, dat ik vergat om op de hond te letten. Het was heerlijk weer.
Het werd langzaam blauwer buiten en de zon verscheen. Een veelbelovende dag. Ik liep vanochtend een klein "rug-rondje". Merle is dan net zo blij, alsof het een lange wandeling is.
Na een paar telefoontje schreef ik ouderwets een brief. Al 12 jaar heb ik een penvriendin. Ook leuk om een brief te ontvangen. Maar ik kan wel merken met al dat typen, dat ik schrijven ontwend ben. Na één kantje wordt mijn handschrift slechter.  Zouden er nog veel mensen zijn met een mooi handschrift?
Ik ben net terug van een wandeling langs het kanaal. Samen met de buurvrouw en die blije Spaanse perro. De honden speelden en wij genoten van het uitzicht. Er kwam in de verte wat lichte mist, maar dat gaf juist een bepaalde sfeer. Jammer, dat we geen fototoestel bij ons hadden.
Nu een kopje thee maken en verder lezen in de spannende detective "klikspaan". Mens en hond in alle rust.

2 opmerkingen:

  1. Er gaat niets boven een zelfgeschreven brief, wat post betreft dan. Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen