Volgers

Volgers

woensdag 10 januari 2018

versleten



 Aan sommige kledingstukken ben ik gehecht. Wel 10 jaar geleden vond ik op een rommelmarkt een prachtig wollen vest. Het leek duur, 12,50 euro. Maar een vriendin met verstand van merkkleding, wist dat het heel goede kwaliteit was. Dat klopte.
Ik droeg het vest vaak. Maar vorige winter begonnen er gaatjes in te vallen. IJverig stopte ik de ellenboog en andere kleine slijtplekjes. Maar nu was naast de stop een nieuw gat gekomen. Sommige stukken waren heel dun.Helaas tijd voor de kledingbak. Jammer. Gelukkig had ik met vooruitziende blik al een nieuw vest gevonden. Want 100% wollen kleding is niet gemakkelijk te kopen, behalve voor een flink bedrag.
Op dit moment ruikt de keuken naar notencracker. Mijn man vindt ze ook lekker en dan zijn ze snel op. Ik heb twee bakblikken gemaakt. Heerlijk als tussendoortje of bij de soep. En een prima klusje voor dit miezerige weer.



2 opmerkingen:

  1. Dat herken ik, dat gehecht zijn aan bepaalde kledingstukken. Hoop dat je net zoveel plezier hebt van je nieuwe vest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vind het ook lastig om sommige dingen weg te doen. Die crackers lijken me heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen