Volgers

Volgers

zondag 10 april 2022

automatisme

Drie weken geleden zag ik bij de primera een mooi boek liggen. Ik onthield de titel en zocht bij de bieb. Helaas niets,te nieuw. Vorige week was er nog geen boek te reserveren en ik besloot het zelf te kopen.Wat deed ik automatisch? Ik bestelde het online. Ik had gewoon naar de winkel kunnen lopen en het boek hier kunnen kopen. Het kwam niet in me op........Ik heb me voorgenomen om bij volgende aankopen eerst te kijken of het in een vlak-bij winkel ook te vinden is. Al zou het iets duurder zijn. Het boek "de wijsheid van de heks"vond ik geweldig. Echt iets om over een half jaar nog een keer te lezen. Nu ben ik toch een fan van de boeken van Susan Smit. Haar eerste boek ooit,ook over heks zijn was wel bij de bieb. Ik heb het gereserveerd om het voor-verhaal van mijn aankoop nog een keer te lezen.

2 opmerkingen:

  1. Ja, inderdaad, zo makkelijk om het online te bestellen. Het lijkt me een interessant boek, ik ga eens googlen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Susan Smits boek over heksen heb ik ook gelezen. Deze kende ik nog niet, die wil ik zeker ook wel lezen.

    BeantwoordenVerwijderen