Volgers

Volgers

maandag 25 april 2022

zondag

Ruim 10 jaar geleden was er een groep,die elke maand een keer mantra-zingen organiseerde. Op zondagmiddag. Het deed me denken aan de zondagsschool uit mijn kindertijd.Het was heerlijk,dat zingen,Zo'n orgeltje,een mevrouw met een gitaar en iemand met een drum.We kregen een boekje met teksten,dus het was makkelijk mee zingen.Nog steeds weet ik de meeste melodiƫn en teksten. Maar helaas men stopte er mee. Ik kan het nog wel eens missen....... Gisteren was de vrouwencirkel verplaatst van zaterdag naar zondag. De herinneringen aan die fijne middagen van vroeger kwamen weer boven. Deze middag was anders en ook prettig. Een mooie meditatie,fijne gesprekken en natuurlijk heerlijke taart.

5 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk lijkt me dat, zo'n vrouwencirkel. En mantra zingen is ook fijn, dat heb ik ook een tijdje gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zo'n cirkel, ken ik helemaal niet. zou er wel aan mee willen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik mis dat soort dingen... helaas. Dus doe ik het maar vaak in mijn eentje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen