Volgers

Volgers

woensdag 4 januari 2023

kabbelend

Hier kabbelen we het nieuwe jaar in. Met oudjaar was ik even terug naar mijn kindertijd. Een paar uur slapen en rond 24.00 naar het vuurwerk kijken.Ik ging niet naar buiten om de buren te ontmoeten. Trouwens er waren meer zieken,dus het groepje was klein.........Nu verlopen de dagen kalmpjes. Lezen,internet kijken,beetje suffen in de stoel of op de bank. Maar wel elke dag een klein blokje lopen. Ik merkte aan mijn rug,dat het nodig was,wat meer beweging. Dan is het fijn om via whatsapp contact te houden met familie en vrienden. Waarvan sommigen ook ziek zijn. De hulp in nood heeft corona,dus houden we samen het huis een beetje schoon. Mijn man stond nog te hijgen na het stofzuigen.Wat zal ik blij zijn,als ik eerdaags opsta en weer helemaal de oude ben.

4 opmerkingen:

  1. Ja vreselijk doe lange nasleep van ziek zijn. Veel beterschap zamen. Een goede vriendin van mij heeft hett nu al voor de tweede keer en is nu al een week zwaar ziek. Pfff. Ellende

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je toch dat blokje om doet. En kabbelen is ook beweging tenslotte. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het hakt er flink in bij jullie! Maar kabbelen is fijn ;-) Doen we hier elke dag. Hoe dan ook: beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je elke dag wel even een stukje kunt wandelen. Daar knapt een mens doorgaans toch van op.

    BeantwoordenVerwijderen