Volgers

Volgers

dinsdag 22 augustus 2023

pech

Zaterdag wilde ik een been in mijn spijkerbroek steken en het knoepte in mijn rug. Balen,ik kon alleen maar strompelen.Het ging juist zo goed de laatste maanden. De vrouwencirkel moest ik afzeggen. Een wandeling en oefeningen doen zit er even niet in.Ik voel me een oud vrouwtje. Voor de nacht nam ik een extra grote drup THC-olie en dat zorgde voor slaap.Het is niet verstandig om verwachtingen te hebben. Ik had gehoopt weer redelijk rond te lopen en dat valt tegen. Gelukkig heb ik mooie boeken.En als ik heel stil zit,ben ik even pijnvrij.

10 opmerkingen:

  1. Oh Izerina, wat een pech. Ik leef met je mee... weet hoe het voelt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Izerina, wat naar! Ook vanaf hier medeleven, ook ik heb hier (helaas) ervaring mee. Rustig aan dus even, en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Izerina, ik vind het altijd zo stom als zo iets gebeurd, je doet niks verkeerd en toch schiet het er zomaar in. Gelukkig heb je boeken, wie van lezen houdt hoeft zich nooit te vervelen denk ik altijd maar. Beterschap. Ella.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een teleurstelling, Izerina, Ik wens je sterkte en vooral ... geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat je achteraf altijd dacht; had ik nou maar niet zus of zo gedaan. Maar ja heb je niets aan. Hoop dat de pijn steeds minder wordt. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O bah wat ellendig Izerina. Dat wordt uitzitten he. Ik hoop dat het niet te lang gaat duren pijn is ook alltijd zo vermoeiend he

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend en pijnlijk Izerina! Ik heb inmiddels 1 keer ervaren hoe het is als 'het in je in de rug schiet,' en dat was werkelijk geen pretje. Ik voel helemaal met je mee. Sterkte en hopelijk wordt de pijn snel minder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ai, ai, zo naar altijd, rugpijn die er is ingeschoten. je durft dan niet eens meer te niezen of te hoesten.

    BeantwoordenVerwijderen