Volgers

Volgers

zondag 27 augustus 2023

snoepwinkel

Al een tijdje twijfelde ik ,of ik een abonnement zou nemen op "thatsthespirit.nu".Een snoepwinkel voor bewuste mensen,noemt men het. Bewust,weet ik niet,maar snoepen is het wel voor me.Ik wist niet zeker,of ik er wel voldoende films en docu's zou bekijken voor het geld. Nu zei mijn man laatst: "Zullen we netflix maar opzeggen,we kijken bijna nooit meer?." Ineens bedacht ik,om dan die andere streamingsdienst te nemen. Mijn man heeft zijn schotel op het dak,waar hij regelmatig wetenschappelijke programma's vandaan plukt'En ik nu snoepen....... Een prima besluit. Ik zit in de avond achter de laptop me te laven aan allerlei moois. Van voeding,meditatie tot sjamanisme toe.Ik kan kiezen,waar mijn pet naar staat. Gisteren zag ik Marcel Messing over de Katharen. Ik hoor hem graag vertellen en ook de beelden waren mooi.. En vanavond begin ik aan een serie over voeding. Lekker snoepen,zonder dik te worden.

6 opmerkingen:

  1. Dat zijn interessante snoepjes! Goed idee van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jij 'snoep voor je geest' hebt gevonden! Ik zie een aantal namen die voor mij in de categorie New(c)Age vallen. Voor mij te 'zweverig', en dus een 'nee'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hen misschien ook nog een sardige suggestie voor je. Ik vind er nooie dingen. Wie weet. Misschien jij ook. https://www.radiolila.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt goed Izerina. Nu ben ik ook benieuwd naar die zender.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb daar nog nooit van gehoord, lijkt me ook wel wat

    BeantwoordenVerwijderen