Volgers

Volgers

maandag 20 november 2023

digibeet

Helaas ben ik niet zo handig op de computer. Maar dat is ook niet nodig "Kom maar,doe ik wel"zegt mijn man altijd. Dan is het verleidelijk,om het aan een ander over te laten en me er niet echt in te verdiepen. Alleen van facebook weet ik meer...... Nu heb ik de laatste tijd problemen met reageren op sommige weblogs. Wij gebruiken altijd Edge. Een tijdje ging dat reageren wel goed via Opera. Zo ook met het lezen van de PZC. Daar verdwijnt op Edge het gedeelte van het Zeeuwse nieuws. Mijn man kwam er niet uit en ach even overschakelen naar een andere browser maakt niets uit.Ook het reageren op blogs ging een tijdje wel goed via Opera,maar nu niet meer.Dus mocht iemand denken,dat ik niet meer lees of wil reageren,dat is niet het geval. Het probleem gaat mij en zelfs mijn man boven de pet.

7 opmerkingen:

  1. Vervelend zeg!
    Het lukt mij nog wel hier bij jou te reageren en ik zag vanochtend ook een reactie van jou op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat gek. Ik heb er geen last van. En ik weet ook niet wat een oplossing zou kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is vervelend. Ik ben zelf nogal een kluns, dus ik kan je niet helpen. Ik heb zelfs nog nooit van Opera gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat soort technische problemen vind ik ook altijd erg lastig. Zelf had ik er ook last van op mijn eigen blog. Dan probeer je het ene probleem op te lossen, en dan krijg je er een nieuw probleem voor terug ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb zelf ook last van dit verschijnsel, vaak met yoi-tube; blijft steeds hangen, face-book heb ik vaarwel gezegd, ze komen nu met dubieuze veranderingen! Dan ben ik weg... Google is trouwens ook een ramp.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Probeer eens je geschiedenis te wissen en je cookies (uiteraard betekent dat ook dat je bij sommige zaken weer opnieuw moet inloggen, dus wel die gegevens ergens opslaan (inlog etc). Soms helpt dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan je ook geen advies geven. Opera ken ik niet, nog nooit van gehoord. Ik merk dat ik vaak cookies moet accepteren, keer op keer op keer bij dezelfde blogs. Ik doe het dan maar braaf. Reageren lukt ook altijd. Bij grote problemen vraag ik 'de jongens van de helpdesk' op mijn werk nog wel eens om hulp of advies. Maar daar heb jij nu ook niets aan. Sorry Izerina!

    BeantwoordenVerwijderen