Volgers

Volgers

donderdag 23 november 2023

smaak

Jaren lang is één van mijn favoriete theetjes earl grey. En dan de losse thee van het merk piramide. Helaas zo'n 5 jr geleden was die thee niet meer te koop. Ik verzamelde de restjes uit winkels,waar ik ze kocht.Maar moest op zoek naar een vervanger. Een aantal merken geprobeerd en toen iets gevonden wat ook smakelijk was. De thee van Simon Levelt.Die thee had een sterkere bergamot smaak,dat wel. ......Een paar dagen geleden zocht mijn man iets op internet en komt weer earl greay van piramide tegen. Hij kocht een zakje voor me en ik ging proeven. Wat blijkt,mijn smaakpapillen zijn zo aan de hoeveelheid bergamot van Simon Levelt gewend,dat piramide thee een beet slapjes proefde.Simon Levelt blijf ik dus kopen. Maar wonderlijk,dat je smaak zo veranderen kan.

3 opmerkingen:

  1. Bijzonder inderdaad dat een thee die je eerst minder lekker vond, uiteindelijk toch meer gewaardeerd wordt dan de oorspronkelijk. Maar ook wel fijn : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al een poosje op zoek naar lekkere, losse, Earl Grey en nu weet ik waar ik het kan kopen, dank je wel Izerina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat bewijst maar weer: er is niets dat aan zichzelf gelijk blijft

    BeantwoordenVerwijderen