Volgers

Volgers

vrijdag 3 februari 2017

geur

 
 
Gisteren was ik bij de chiropractor. Een kundige en aardige man. Maar hij gebruikt een bodyspray of parfum, ook aan zijn handen. Tijdens het duwen, trekken en pijnigen valt dat me niet op.
Maar eenmaal thuis begint het met Merle. Ze snuffelt mijn hele broek af. En mijn handen. Zo van "waar ben jij dan geweest?". Zelfs na het douchen ruik ik aan mijn kleren nog vaag die geur.
Na een tijdje ga ik me ergeren. Alsof die geur opdringerig is. Zelfs mijn eigen zweem van bodylotion valt er door weg. Een inbreuk op mijn privacy. Het branden van de lampe Berger maakt dat de lucht in  het huis weer van mij is.
Zonet was ik aan het stofzuigen. Dat bewegen maakte,dat via de hals van mijn trui de chiropractor weer binnenwandelde. Nu is het mooi geweest, ik ga een schone trui aantrekken.

5 opmerkingen:

  1. Vervelend als een geur zo aanwezig kan zijn. Ik draag ook weleens parfum en als ik dan de volgende dag mijn sjaal omdoe dan ruikt hij er helemaal naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He bah ja, dat zou ik ook niet prettig vinden.....
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat snap ik, zou er ook last van hebben. Volgende keer maar iets aan doen dat je nooit meer draagt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat snap ik, zou er ook last van hebben. Volgende keer maar iets aan doen dat je nooit meer draagt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien eens tegen hem zeggen? Als hij zijn vak verstaat, doet hij er iets aan.

    BeantwoordenVerwijderen