Volgers

Volgers

donderdag 31 augustus 2017

leerzaam

Soms komt informatie van verschillende kanten. Bij Vlasje las ik al tijden geleden over cbd-olie. Daarna kwam van alle kanten een berichtje daarover. Zelfs de homeopaat adviseerde een paar druppels. Het deed me goed.
Toen mijn rug ging opspelen, las ik op internet dat de olie ook kon helpen bij artrose. Ik verhoogde de dosis. "Neem er ook THC-olie bij", kreeg ik als advies. De buurvrouw gaf me haar flesje met nog een restje. Inderdaad ik sliep beter en de pijn vlakte af.
Gisteren bestelde ik THC-olie bij iemand, die het zelf maakt.  " Kom kijken, hoe ik dat maak",zei hij. Ik had een beeld van apparaten, zoals voor bier brouwen. Maar nee, we zaten gezellig met een kop thee aan de keukentafel. Uit een lange buis met wiet en alcohol druppelde het concentraat. Later liet hij het bijna een uur inkoken in een oude flessenwarmer. Het was heel leerzaam. Want die meneer had zoveel kennis, we hadden een boeiend gesprek.

 
Volgend jaar koop ik zaadjes en ga zelf mijn medicijn kweken.

3 opmerkingen:

  1. Wie nooit iets durft te proberen heeft ook nooit de mazzel een goede greep te doen! Hopelijk knapt je rug definitief op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend, ik duim dat t helpt.
    Cbd olie was bij mij geen succes. Ik gebruik nu wel sinds begin augustus THC olie, geïnspireerd door vlasje. Ik slaap heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmmz, buufje, de thc niet zelf gaan maken hoor, dat is een beetje illegaal...afgezien van het feit dat je er behoorlijk verstand van moet hebben om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen