Volgers

Volgers

zondag 24 februari 2019

bezoek



Mijn nichtje en haar man kwamen richting Zeeland. Eerst naar de modelbouwbeurs en daarna langs bij "oom en tante". Slapen in een hotel en vandaag na een mooie wandeling bij haar vader kijken.
Het was weer ouderwets gezellig. Met sommige mensen praat je gemakkelijk verder. Wat veel onderwerpen betreft , zitten we dezelfde lijn. Ik vind het leuk, om dan de mening van jonge mensen te horen. Bovendien weet dat neefje ontzettend veel en leer ik altijd weer iets nieuws van hem.
Het is gewoonte om dan een pizza te bestellen. In het dorp is een pizzeria, dat maakt het gemakkelijk.Omdat ik wist, dat ze een drukke tijd met weinig tijd om te koken achter de rug hadden, maakte ik een pan verse kippensoep. Dat ging er goed in en was een gezond voorgerecht.
De bolussen gingen niet op. Die heb ik bij de buren op het aanrecht gelegd. De buurman is een nachtje "vrijgelaten"uit het ziekenhuis. Die zullen wel iets lekkers lusten.

1 opmerking:

  1. Wat gezellig dat ze bij jou op bezoek komen als tante : ) Ik hoop dat mijn neven en nichten me later ook op zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen