Volgers

Volgers

vrijdag 4 juni 2021

een brom

In een kringloopwinkel kwam mijn man een oude versterker/cd-speler tegen. Met een mooi warm geluid.Deze week werd die aangesloten. Ook de platenspeler werd van zolder gehaald. Om oude LP's eerst op cd en dan op MP3 te zetten. Maar toen was er gisteren ineens een brom-geluid. Zo'n nare frequentie. Gelukkig hoorde mijn man het ook. Ik dacht eerst dat de buurman met een machine bezig was .........Zonet zijn we het oor te luister gaan leggen. Elk apparaat aan en uit om te kijken of die het was. Voor mijn gevoel kwam het brommen van een stukje plank,waar de koptelefoon staat. Maar die is er al jaren.........Mijn man tilt een stekkerdoos op,om één voor eén de stekkers er uit te halen. "Stop het is weg"roep ik.Dat was vreemd. Stekkerdoos neegezet en de brom was terug. Opgetild en het werd stil.Ineens kreeg ik een idee. "Leg er eens een washandje onder?"Dat was de oplossing. Isolatie tussen stekkerdoos en meetrillende plank en het is goed. Er wordt wel een keer een juiste blijvende oplossing gezocht.

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig is het raadsel van de brom opgelost! Met een eenvoudig washandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terwijl een eenvoudig washandje de oplossing was... hihihi je zal toch iets wegdoen vanwege een brom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat Komt me bekend voor .Bij mij was het de elektrische wekker die vreselijk bromde ,en idd een washandje eronder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, dat is je boerenverstand gebruiken! Daar komt een toptechneut niet op. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet hier zo om lachen. We hebben hier ook van dat soort oplossingen. Soms vergeet ik ze, totdat iemand weer ergens iets wegneemt en we een gek geluid horen.

    BeantwoordenVerwijderen