Volgers

Volgers

maandag 28 juni 2021

verkopen

Zo af en toe verkopen we oude spulletjes via internet. Meestal wel leuk. Behalve als men langs wil komen en je dan niemand ziet en voor niets wacht. Vaak zitten er blije mensen aan de keukentafel met een "vondst". Kopje koffie er bij en verliefd kijken naar de aankoop. Soms loopt het gesprek zo van "Oh heeft u dat ook nog? Wilt u het ook kwijt soms?" De zolder raakt aardig leeg nu........Deze keer verkocht mijn man hifi apparaten voor een vriendin. Bekend spul voor hem,want ooit was hij er bij,toen haar man het kocht.Het was bijzonder,alsof de voorzienigheid zich er mee bemoeide. Zo snel zijn nog nooit spullen verkocht.Het laatste doosje ging vanochtend op de post. Er is nog een meneer,die een spoelenrecorder komt halen. Doet die man dat echt,dan is in nog geen week alles weg........Ik merk,dat het bijna leuker is ,om voor een ander iets te verkopen.Ik gun haar ook echt die verdiensten.

6 opmerkingen:

  1. ik heb best veel verkocht de laatste tijd en de meeste mensen deugen. Maar er zijn er bij die echt zo onbehoorlijk zijn. Bijv. die eerst enthousiast zijn, dus dan de juiste verpakking zoeken, of kijken of het misschien toch brievenbuspost is, naar het postkantoor. Je geeft je rek.nr en vervolgens hoor je niets meer. Nog eens vragen, geen reactie. En als je het dan tenslotte aan iemand anders verkoopt, dan wel een reactie, een boze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die verkopen! Zeker voor een ander. Heb de laatste tijd zelf niets te koop gehad, maar er staat nog genoeg in de berging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben het nooit gedaan. In de buurt is meestal wel een liefhebber en zo niet dan gaat het naar de kringloop 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woeps is hij nu verdwenen of mis ik een moderatie melding? Noe dat zie ik dan nu wel als ik op plaatsen klik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen dat het leuk is om de blijdschap van een ander te zien! Daar word je zelf ook weer blij van : )))

    BeantwoordenVerwijderen